Montag, 21. August 2023

درباره عبدالرحمن برومند از قربانیان جمهوری اسلامی تروریسم


 عبدالرحمن برومند، فعال سیاسی و از یاران و همراهان شاپور بختیار در سال ۱۳۷۰ در پاریس به دست عوامل جمهوری اسلامی به قتل رسید.

«...تا زمانی که آیت‌الله خمینی زنده بود تمام قتل‌ها، در درون و بیرون، تنها با اجازه یا دستور او انجام می‌گرفت و پس از فوت خمینی توسط آیت‌الله علی خامنه‌ای نهادی با نام "شورای امور ویژه" تشکیل شد تا درباره قتل دگراندیشان در درون و بیرون تصمیم‌گیری کند و شخص رهبر مذهبی در رأس این شورا قرار داشت...».


در کتاب «بنیادگرایان اسلامی و قتل دگراندیشان در برون‌مرز» در شرح قتل دکتر عبدالرحمان برومند، از زبان دخترش - لادن برومند - چنین آمده است: 

«سر کاربودم که برادر کوچکم تلفن کرد. وقتی خودم را به خانه رساندم پدرم را هنوز نبرده بودند؛ اورژانس رسیده بود؛ پدرم غرق در خون بود؛ او را از دور دیدم. صحنه هولناکی بود ...».


ابوالقاسم مصباحی - از عوامل اطلاعاتی جمهوری اسلامی - در دادگاه میکونوس اظهار داشت که جمهوری اسلامی تنها در اروپای غربی، ده‌ها نفر را به قتل رسانده‌ است که هیچ کس هنوز از آن اطلاعی ندارد.




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

ضرب و شتم یک زن در آمل توسط یک هوادار حجاب اجباری

  🎥 ضرب و شتم یک زن در آمل توسط یک هوادار حجاب اجباری     بر ا‌ساس تصاویر منتشر شدە در شبکه‌های اجتماعی یک "آمر به معروف"، زنی ...