Dienstag, 27. Juni 2023

عزیز براشتی توسط ماموران حکومتی کشته شد


 «عزیز براشتی» شهروند ۴۱ ساله اهل روستای «انوه» شهرستان بستک در حالی که در غروب روز جمعه دوم تیرماه، بعد از چیدن گیاهان دارویی و بادام کوهی با موتورسیکلت به منزل خود برمی‌گشت، مورد تیراندازی ماموران نیروی انتظامی قرار گرفت و کشته شد. 

نزدیکان این شهروند می‌گویند او با گلوله جنگی ماموران کشته شده است اما مقامات انتظامی محلی تلاش دارند قتل او را بر اثر شلیک اشتباهی اسلحه شکاری خود او که در خورجین موتور و همراهش بوده است جلوه دهند. 


طبق گزارشات محلی قاتل که مامور نیروی انتظامی بوده، توسط نیروهای لباس شخصی متواری شده است.  جسد ابتدا در پزشکی قانونی شهرستان بستک معاینه می‌شود که علت مرگ اصابت گلوله جنگی به بازماندگان اعلام می‌شود. اما پس از آن به پزشکی قانونی بندرعباس منتقل شده و آنجا علت مرگ را اصابت گلوله اسلحه شکاری خود مقتول عنوان کرده اند.


جنایت در جمهوری اسلامی و تلاش برای سرپوش گذاشتن بر آن و پایمال کردن خون شهروندان حالا دیگر تبدیل به روال ثابت عملکرد جمهوری اسلامی شده است.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

ضرب و شتم یک زن در آمل توسط یک هوادار حجاب اجباری

  🎥 ضرب و شتم یک زن در آمل توسط یک هوادار حجاب اجباری     بر ا‌ساس تصاویر منتشر شدە در شبکه‌های اجتماعی یک "آمر به معروف"، زنی ...