Dienstag, 28. Februar 2023

۲۶ سال زندان برای امیرنصر ازادانی ورزشکار


 🔻فرهاد ظریف، کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال ایران درباره حکم امیر نصرآزادانی نوشت: هنوز ۳۰ سالش نشده که به ۲۶ سال حبس محکوم شده. ورزشکاری که صدای هموطنانش بود. امیر نصرآزادانی در ۸ آبان ۱۴۰۱ بازداشت شد. او در دادگاه انقلاب اصفهان به اتهامات مختلف در مجموع به ۲۶ سال حبس محکوم شد.


🔹بازیکن سابق تراکتور پیشتر در یک فایل صوتی از زندان که سی‌ان‌ان منتشر کرد، خواسته بود دوستان فوتبالیستش صدایش باشند: «صدای من را برای رفیقام، دوستان فوتبالیم بفرست که بدانند من در چه شرایطی هستم و بتوانیم انشالله یک روزی دوباره در کنار هم باشیم. امیدم اول به خداست و بعد به تمام کسانی که بیرون هستند»


🔹قوه قضاییه در پرونده حادثه خانه اصفهان که مدعی است ۳ نفر در آن کشته شدند، صالح میرهاشمی، قهرمان کاراته و ۲ نفر دیگر را به اعدام محکوم کرد. 


🔹امیر نصرآزادانی، بازیکن پیشین سپاهان و تراکتور، در همین پرونده به اتهام عضویت در دسته‌جات غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت كشور به ۵ سال حبس تعزیری، برای اتهام اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت به ۵ سال حبس تعزیری و برای اتهام معاونت در محاربه به ۱۶ سال حبس تعزیری محکوم شد



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

ضرب و شتم یک زن در آمل توسط یک هوادار حجاب اجباری

  🎥 ضرب و شتم یک زن در آمل توسط یک هوادار حجاب اجباری     بر ا‌ساس تصاویر منتشر شدە در شبکه‌های اجتماعی یک "آمر به معروف"، زنی ...